Aquest 14 de juliol comença el nou servei d’ Aerobús, amb una renovada imatge de marca i més funcionalitats.
Monbus, la nova operadora de la línia, ha apostat per una mobilitat més sosteniblei accesible, amb una flota formada per 33 vehicles exclusivament híbrids i elèctrics.
La renovació de la marca ha suposat també novetats al servei. En primer lloc, l’ Aerobús passa a estar disponible les 24 hores del dia, cobrint així la franja de matinada, molt demandada pels usuaris i que fins ara no oferia cap transport públic a Barcelona. A més, les persones usuàries podran gaudir d’un ventall més ampli de tarifes, ja que estaran disponibles els bitllets combinats amb altres mitjans de transport metropolità de la Ciutat Condal.
Un altre aspecte nou del servei és la conectivitat. Les persones viatgeres d’ Aerobús podran consultar informació als tòtems interactius situats a diversos punts claus de Barcelona, i disposar de wifi gratuït i de zones de càrrega USB dins dels vehicles. També descobriran el Núvol TV, un canal de comunicació i promoció cultural amb informació sobre el servei, els vols i les connexions amb altres mitjans de transport metropolità. A més, la marca estrena pàgina web i app amb informació a temps real del servei i venda online de bitllets.
Cualsevol persona usuària que necessiti informació, pot sol·licitar-la per telèfon (900 92 96 92), email (info@aerobusbarcelona.es) o mitjançant les xarxes socials (Facebook, Twitter, i Instagram).